Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2010

big white hole : travel guide edition

Κι έφτασε, είναι επιτέλους εδώ. Το τελευταίο ποστ για το 2010. Ήταν απαίσιο και το μισώ.
Αλλά έκλεισε όμορφα (γκαχμ), με μια σειρά ταξιδιών, τα οποία ωφέλησαν πολύ την διεύρυνση των οριζόντων μου (τρου) και την ψυχική μου υγεία (γκαχμ).
Οκέι, οκέι, αστειεύομαι και μιλάω για τον εαυτό μου-- όλοι ξέρουμε τον λόγο που είστε εδώ...

TO BIG WHITE HOLE ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ....

TRAVEL GUIDE EDITION!

Ξεκινήσαμε από την Κομοτηνή, και μέσα σε μια μέρα είχαμε φτάσει στον προορισμό μας, την μαγευτική Βουδαπέστη! Φυσικά, με μερικές στάσεις στον δρόμο για κατούρημα και φαγητό, και μια τρίωρη στάση στο μαγευτικό Βελιγράδι.
Και, μιας που ανέφερα φαγητό, ας ρίξουμε μια ματιά στα υπεραναπτυγμένα φαγητά των μίνι μάρκετ της εθνικής οδού Κομοτηνή-Βουδαπέστη!
όπως αυτά τα bake rolls. Μην αφήνετε την φωτογραφία να σας ξεγελάσει, αυτά τα bake rolls έχουν σχεδόν την τριπλάσια διάμετρο από τα συμβατικά που προσπαθούν να μας πουλήσουν στην Ελλάδα.
Μιλώντας για αδικίες,
αυτά τα twix δεν τα έχω εντοπίσει πουθενά στην Ελλάδα. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά δεν ξέρω άλλο άτομο που να έχει περάσει περισσότερες ώρες μέσα σε σούπερ μάρκετ από μένα.

Και αφού γεμίσαμε το στομάχι μας με τα εξωτικά αυτά αγαθά, φτάνουμε στην Βουδαπέστη, ψάχνουμε μισή ώρα να βρούμε το ξενοδοχείο, το βρίσκουμε και τακτοποιούμαστε στα δωμάτια.
Τα κρεβάτια είναι απαλά, το μπάνιο είναι καθαρό και η τηλεόραση παίζει μόνο γερμανικό MTV. Και ΕΡΤ. Τι να κάνουμε, οι άνθρωποι, μπας και περάσει η ώρα;
Θα δούμε μία-- WAIT, WHAAA--- ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ ΕΥΡΩ Η ΤΣΟΝΤΑ;
Δεκατέσσερα ευρώ για εξήντα λεπτά καυτής ουγγρικής πορνογραφίας;
Υποθέτω υπάρχουν πάντα και τα παιδικά. (-.-)

(διάλειμμα με λίγη ποιοτική μουσική)

Και ξημερώνει μια καινούρια μέρα!
Το πρόγραμμα είχε περιήγηση στην πλατεία των ηρώων, περιήγηση σε άλλα ιστορικά σημεία της πόλης τα οποία δεν θυμάμαι, και καφέ σ' ένα παράταιρο χρυσοβαμμένο Χίλτον δίπλα σε μια πανέμορφη εκκλησία.
Την ίδια στιγμή, στην άλλη άκρη της πόλης, σε μια άλλη εκκλησία η λειτουργία μόλις άρχιζε. Ο χώρος ήταν μεγαλοπρεπής, το εκκλησιαστικό όργανο ανατριχιαστικό, το μαγαζί με τα σουβενίρ δίπλα στα στασίδια έκανε χρυσές δουλειές και, δίπλα στην κεντρική είσοδο, οι κανόνες ήταν σαφείς.

Όχι σκυλιά και τσιγάρα.
Όχι χάμπουργκερ και παγωτά και μπαλόνια αστραφτερά.
Όχι κινητά με walkman.
Ακούμπησε αισθησιακά το δάχτυλο στα χείλη σου, βγάλε το καπέλο σου, βγάλε την μπλούζα σου και βγάλε το βρακί σου, κι ετοιμάσου για μια εμπειρία που δεν έχεις ξαναζήσει...

(Πέφτει η νύχτα στο Παλέρμο. Ακόμα ένα μουσικό διάλειμμα...)

Τελευταία μέρα της εκδρομής. Sad face. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ταξίδι στη Βιέννη, με χιουμορίστα ξεναγό, ξενάγηση στο παλάτι της Σίσυ, μέσα στο οποίο είχε τόσο άθλιο σήμα που δεν μπορούσα να μπω στο twitter, και σχεδόν μία ώρα ελευθερίας για να απολαύσουμε την πόλη έναν δρόμο της πόλης.
Κουτσομπολιό: did you know ότι η Σίσυ, η τυραννισμένη αυτοκράτειρα ήταν ανορεξική; Και ναρκομανής; Damn!

Επιστροφή στην Βουδαπέστη και προετοιμασίες για το μακρύ ταξίδι της επιστροφής. Τελευταία στάση στο σούπερ μάρκετ, που μένει ανοιχτό ακόμα και μετά τα μεσάνυχτα.
Ακόμα μία κρίση αδικίας. Πώς αλλιώς να περιγράψω αυτό:
πώς αλλιώς να περιγράψω αυτόν τον παράδεισο, που άμα πας στα δικά μας τα καρφούρ μόνο καραμέλες σου πουλάνε!
Και η αδικία συνεχίζεται στα είδη σεξουαλικής υγείας. Δηλαδή.
εμείς δεν είμαστε αρκετά ελίτ για τα durex elite;
Durex Elite-- γιατί τα μεταξωτά πουλιά θέλουν κι επιδέξια condoms...
Η παραπάνω διαφήμιση έχει εγκριθεί από τον πονηρό σκύλο.

Αποχαιρετώντας για τα καλά τον πολιτισμό την Ουγγαρία, μπήκαμε στο λεωφορείο για να επιστρέψουμε, είκοσι ώρες μετά, στην Κομοτηνή.
Αυτά που είδαμε στον δρόμο, μας σόκαραν.
Αυτά που είδαμε στον δρόμο...;
Δεν υπήρχαν!

για κάποιο λόγο, στην Σερβία κυκλοφορούν ακόμα κασέτες. Βιντάζ, δε λέω, αλλά όχι και τόσο.
όλοι, κι ας μην το παραδέχονται, αγαπούν την Σάρα Τζέσικα.
άρα, γιατή η ταινία της είναι στην στοίβα με τις προσφορές στα 99 δηνάρια; Γιατή;!

Επιστρέψαμε στην Κομοτηνή, κι από 'κει φτιάχνω βαλίτσες για Βόλο, όπου θα δω τους αρχαίους πολιτισμούς Σέσκλο και Διμήνι! Κι έχω προσθέσει αξιοπρεπή λινκ για τις περιοχές, μιας και σε όποιον τις ανέφερα με κοιτούσε σαν να 'μαι το άλιεν. Ή, όπως μου 'πε και κάτοικος του Βόλου:
"ε, σιγά, μαλακίες, κάτι πέτρες έχει"
-.-

Αλλά πριν φτάσουμε στον Βόλο, κάνουμε μια στάση για να δούμε φίλους και να κοιμηθούμε στην Θεσσαλονίκη
Κι αυτή είναι η κουβέρτα που με σκέπασε.

Την άλλη μέρα το πρωί, βάλαμε μπρος για Βόλο, ο οποίος μας καλωσόρισε όπως μας άξιζε:

Μετά από μια μεγάλη νύχτα, στην οποία ο σωλήνας του καλοριφέρ στο ξενοδοχείο άρχισε να στάζει έναν περίεργο χυμούλη, και κάτι άλλα χαριτωμένα, πήγαμε βόλτα στο μουσείο του Βόλου και είδαμε από κοντά την αγάπη που νιώθει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό.
Γιατί, με ποια άλλη λέξη να περιγραφτεί αυτό το αριστούργημα!
Κι εδώ, κυρίες και κύριοι, βλέπετε ένα ΑΚΡΙΒΕΣ αντίγραφο νεολιθικού σπιτιού! Ο κάτοχός του, όπως φαίνεται από την αρχοντοκαμωμένη κατασκευή, ανήκε τουλάχιστον στην μεσαία τάξη, και αν κρίνουμε από την στυλιστική πουτανιά στην πόρτα, ήταν πιθανότατα γκέι.

Τελευταίος σταθμός στο ταξίδι μας, το χωριό η κωμόπολη του κολλητού μου, ο Σταυρός (Θεσσαλονίκης).
Έφτασα αργά το απόγευμα, ο ουρανός είχε σκοτεινιάσει, κι όπως κάθε φορά που βρίσκομαι σε χωριό κωμόπολη, ένιωθα άβολα. Ο κολλητός μου δεν ήταν στην στάση κι άρχισα να αναρωτιέμαι αν τα παιδιά εδώ μπορούν να σε μαχαιρώσουν.
Τα υπόλοιπα δείγματα που πήρα, ήταν εξίσου ανησυχητικά:

Και, ναι.
Τα παιδάκια μπορούν να σε μαχαιρώσουν.
Μπορούν να σε μαχαιρώσουν τόσο πολύ....

oo0o0o0keei, edakci, 3kana placitcaaaaaa
o ctayr0s t cpaiiii!!!1 xa0xa0xa0xa0 <3 <3 hahahahahhh
:S

(that's all folks, καλή χρονιά!!)