Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2014

Στα καυτά μονοπάτια του χωρισμού και της αγάπης

Καλημέρα μικρές μου αγάπες.....
καρδούλες μου όμορφές μου!
φιλαράκια μου από όλη την Ελλάδα μας!

αλλά μια γλυκιά καλημέρα πάνα πόλλα....
στον ιδιο μας τον ευατό!!!
είμαστε δυνατοι ρεεεεεεεεε!!!


και κάνουμε διαχωρισμούς.
για να λέμε τα σήκα σήκα και την σκάφη σκάφη!



και δεν μας ενοχλεί κανείς που θέλει να χαλάσει την....
ζαχαρένια μας!!!


και κάποιες φορές....
ας γινόμαστε και λίγο κακά παιδιά..
θα μας το συχωρήσεις.... ε ;;


~και μια τραγουδάρα για όλα μου τα φιλαράκια που ξέρουν ναγαπούν ΑΛΗΘΙΝΑ~


ωχ σκατά με πήρε χαμπάρι


εγώ έκανα λάθος all along απ' ό,τι φαίνεται.
το δέχομαι. 
γιατί τα λάθη σου αν δε δέχεσαι... αγάπη δε γνωρίζεις !!!


φακ νομίζω την πλήγωσα

ποια είναι η παζαβούρα;
τι διαβάλματα έβαλε η ρουφιάνα μεταξύ μας;
πού είναι τα ζακίδια;
μα, κυρίως.....
όλη μου η ζωή είναι ένα ψέμα !!!!;;;;;;;;;
νόμιζα πως το λεξιλόγιό μου ήταν αρκετό ;;;;;;;;;;;;!!

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΖΑΒΟΥΡΑ;
ΔΕΝ ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΙΣ

ΑΝ ΤΟ ΔΙΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ
ΘΕΛΟ ΝΑ ΞΕΡΙΣ
ΗΘΕΛΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΟ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΑΓΑΠΩ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου