Τετάρτη, 21 Μαΐου 2014

λάθη

επειδή γιατί όχι

τα σκατά που έκανα φέτος και λογικά η ζωή μου θα ήταν καλύτερη αν δεν τα έκανα,
από τον τεντ διάκο

01. διπλασίασα το κάπνισμα και δεν πήγα γυμναστήριο
02. δεν έτρωγα το φαγητό της μάνας μου
03. δεν έτρωγα τίποτα γενικά
04. και περιέργως δεν έχασα κιλά.
05. δεν έβγαινα απ' το σπίτι μου περισσότερο
06. δεν διάβαζα
07. άκουγα μουσική ενώ δούλευα στο χωράφι του μπαμπά μου κι έτσι το κινητό μου έπεσε καταλάθος μέσα σε μια μεγάλη φωτιά
08. δηλαδή, οκέι, το νέο κινητό μου γαμάει, αλλά θα μπορούσα να είχα σώσει 250 ευρώ
09. θα μπορούσα να έχω ολοκληρώσει την τετραλογία με τα τατουάζ μου μ' αυτά τα λεφτά
10. το ταξίδι στην ολλανδία
11. συνέχισα να υπολογίζω σε άτομα που δεν είχα λόγο να υπολογίζω
12. έβαλα την λέξη "συνέχισα" σε μία λίστα για φετινά σκατά, που σημαίνει ότι τα φετινά σκατά μου είναι παλιά σκατά που απλά δεν έχουν φύγει
13. δεν διάβαζα
14. επέτρεψα στον εαυτό μου να ξεπεράσει τις δέκα καταχωρήσεις αυτή η λίστα
15. δεν διάβαζα

1 σχόλιο: