Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014

στάτους κατασκήνωσης 2k14

προφανώς και φέτος έδωσα πόνο,
προφανώς και τα μάζεψα όλα εδώ


Η επόμενη σεζόν του American Horror Story πρέπει να βασιστεί στις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις με άτομα που αγνοείς στα social networks.

Μαλάκες μόλις άκουσα κινητό να χτυπάει με πολυφωνικό τρίγωνα κάλαντα μες στη γειτονιά. Χαρούμενη χρυσή Πρωτοχρονιά 2002.

Αν η ζωή σου δεν είναι λιγάκι σαν μαύρη κωμωδία και δεν έχεις αρκετή απέχθεια για τον εαυτό σου για να βαράς τυχαίες φρίκες στις πέντε το πρωί, we can't be friends.

Αν ήμουν Πόκεμον, θα ήμουν το Magikarp. Όχι μόνο επειδή είμαι εντελώς άχρηστος, αλλά κι επειδή κανείς δεν πρόκειται να μπει στο κόπο να με εκπαιδεύσει για να εξελιχτώ. Huh, υποθέτω αυτό ισχύει για όλους μας.

Περνάει ένας συνοδός, βλέπει το παντελόνι μου, μου λέει "Φίλε, στην αεροπορία ήσουν;" και λέω πως όχι, ήταν δώρο. Αν ήμασταν στο Sims, παίζει να βγάζαμε -1 πάνω απ' τα κεφάλια μας.

Ας παίξουμε το παιχνίδι "Βγάζω αυτούς τους ήχους επειδή βρήκα επιτέλους δροσερό σημείο ή επειδή μου γλύφουν τη ρώγα;"

Στην παραλία είναι μια παρέα με τρεις φουσκωτούς κι έναν χοντρό. Είναι κάπως λυπηρό θεάμα, κυρίως γιατί συνειδητοποιώ πως στις παρέες μου εγώ είμαι ο χοντρός.

Κάθε φορά που πείθω κόσμο ότι είμαι κοινωνικός κι ότι δεν παραλύω ολόκληρος στην προοπτική να μιλήσω σε ξένο κόσμο, πρέπει να κερδίζω Όσκαρ. 

Μόλις είδα ένα κοριτσάκι να χέζει κάτω από μια γέφυρα. ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΩ ΑΥΤΟ!

Μόλις άκουσα έναν παπά να λέει "σωραίος", δύο φορές. Κι επίσης φοράει εκείνα τα γυαλιά ηλίου που σηκώνεις το αποπάνω και γίνονται μυωπίας. Μαλάκες στείλτε βοήθεια.

Δυο παιδάκια περνάνε από μπροστά και συζητάνε και λέει το ένα "Παιδιά είμαστε ρε;" "Ναι", του απαντάει το άλλο.

Μόλις έφαγα σαράντα λεπτά από τη ζωή μου να μιλάω με έναν παππού για την εκκλησία. Δεν πληρώνομαι αρκετά γι' αυτό.

Αυτή τη στιγμή, η Ασλανίδου τραγουδάει η γη γυρίζει η γη όλο γυρίζει, με λαϊκά γυρίσματα. Και κλαρίνο. Δεν σχολιάζω εγώ κάτι, απλά το αναφέρω.

Επισκεπτήριο: η προσωπική μου κόλαση.

Το να παίζει Η ζωή εδώ τελειώνει, σβήνει το καντήλι μου σε γλέντι γάμου είναι fucked up σε ΤΟΣΑ πολλά επίπεδα.

Και καπάκια αφιέρωση "για την μαμά της νύφης" το Πριγκιπέσσα. Όχι, σοβαρά, εύχομαι να βγουν και οι δυο τους στέρφοι και να πάρουν διαζύγιο μεθαύριο.

"Οι παιδικές κατασκηνώσεις για τα απροσάρμοστα παιδιά" λέει ένας γονιός. Look at a fucking mirror, μου 'ρθε να του πω.

Ξόδεψα τα τελευταία μου πέντε ευρώ για να αγοράσω ένα βιβλίο που μου γυάλισε στο ΚΤΕΛ. Χαίρομαι που οι προτεραιότητές μου δεν έχουν αλλάξει.

Καλοκαίρι, ή όπως μου αρέσει να το λέω, "50 έξτρα λόγοι να μισώ το σώμα μου".

Μόλις είδα την μεγαλύτερη κουράδα στο σύμπαν. 

Αιτία παραίτησης: το πόσες γαμημένες φορές ακούμε το Μαγικό Χαλί κάθε μέρα.

Μέσα σ' αυτό το σπίτι, πριγκιχέσα μου.

"Χρρρρρχακ! Φτου! Μπρλιιχχρχ μπλιεχτ!" Ο γέρος στην ντουζιέρα του μπητσόμπαρου, μισό λεπτό πριν.

Κάτι κατασκηνωτές ανεβάζουν Ρομέο και Ιουλιέτα, και η κοπέλα που πρωταγωνιστεί είναι τόσο παθιασμένη, που η μόνη αντίδραση που μπορώ να έχω είναι YAAAAASSS BITCH SLAAAYYYYYY!!!!!!!

Η στιγμή που συνειδητοποιείς πως είσαι 23 και έχεις ξεχάσει να κάνεις μέθοδο των τριών.

Update: Έχω ξεχάσει να κάνω και διαίρεση.

Βυζιά.

Ειλικρινά μια βόμβα υδρογόνου στην Πέραμο και το γαμωδίκτυό της μόλις ξεκουμπιστώ από εδώ.

Οι ομορφιές του τόπου μας: το σκουπιδιάρικο μόλις πάτησε μια σακούλα, η οποία έσκασε και πετάχτηκαν στον αέρα ζουμάκια, και η θείτσα που μαζεύει τα σκουπίδια φοράει καφέ κολάν και έχει ένα τεράστιο σημάδι από ιδρώτα πάνω στην κωλοτρυπίδα. Εξακολουθώ να μην πληρώνομαι αρκετά.

Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο εδώ στη κατασκήνωση, το ότι παίζουμε ακόμα το Χειρότερη να είναι η κάθε σου η μέρα, ή ότι αμέσως μετά παίζουμε Do I wanna know.

Ιστορίες μπητσόμπαρου: Μια θείτσα με την κόρη της στις ντουζιέρες, η κόρη την ακουμπάει στην πλάτη και η θείτσα αρχίζει "Ηλίθια βλαμμένη με γρατζούνισες γαμώ το σταυρό σου!" Μου έφερε επίπονες αναμνήσεις από εκείνη τη φορά που μεταφέρθηκα σε ένα παράλληλο σύμπαν που ήμουν οχτώ χρονών και η μαμά μου ήταν στριπτιτζού, χρειάζομαι μια αγκαλιά τώρα.

Παίζει να κοιτάω έναν ιστό αράχνης να γυαλίζει στον ήλιο για κάνα πεντάλεπτο, νομίζω με έχει υπνωτίσει, μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε με το σώμα μου.

ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ ΧΩΡΙΑΤΕΣ!

Στην κατασκήνωση παίζει το Blurred lines. Προώθηση της πατριαρχίας και της κουλτούρας του βιασμού ΚΑΙ στα ΑμεΑ.

Ψυχοσωματικές εκδηλώσεις: σαράντα βαθμοί, λιώνει το κορμί, εγώ κρυώνω και ταυτόχρονα ιδρώνω σαν πουτάνα σ' εκκλησιά. Επίσης μου 'ρθε γεύση καραμέλας από το τσιγάρο. Μείνετε συντονισμένοι για το συναρπαστικό μου ταξίδι στα βάθη της παράνοιας.

Στιγμές περηφάνιας: μπορεί να μην έπεισα κανέναν να ακούσει Τόρι Έημος, μπορεί τα κείμενά μου να μην βοήθησαν κανέναν να νιώσει πως είναι οκέι να είσαι δυσλειτουργικός, μα το κουνούπι μου έγινε εναλλακτικό. Τα συμβατικά χέρια, πόδια, μπούτια είναι πασέ για το κουνούπι μου. Πλέον κάθεται μόνο στην μύτη μου. Είμαι περήφανος για σένα, κουνούπι.

Επίσης, το αντικουνουπικό στη μάπα είναι τοξικό; Να το προσθέσω στους λόγους που θα βγω νεκρός από την κατασκήνωση;

Από την πάνω κατασκήνωση ακούγεται στο μεγάφωνο "ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΑΡΧΙΣΣΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ!" Βοήθεια.

Ο τύπος που πουλάει τα καλαμπόκια στην παραλία έχει λαλήσει. Προχθές έλεγε "γαλατάκια τα καλαμπόκια", σήμερα λέει "φράουλα καλαμπόκι". Σύντομα με δροσερό άρωμα αγριολεμονιάς.

Ο τύπος που κάνει τα ΟΥ-ΟΥ-ΟΥ-ΟΥ στην αρχή του Δυνατά Δυνατά είναι λίγο #iconic. Επίσης, όλα αυτά τα στάτους είναι προγραμματισμένα, ο αληθινός Θοδωρής έχει πεθάνει εδώ και τέσσερις μέρες.

Πάντα θα υπερασπίζομαι τα δικαιώματα των αδύναμων και κατατρεγμένων-- όπως του τύπου που κάνει τα ΟΥ-ΟΥ-ΟΥ-ΟΥ στο Δυνατά Δυνατά.

Η Ελευθερία Αρβανιτάκη είναι τόσο ντίβα, που δεν ξέρει καν το όνομα του τύπου που κάνει τα ΟΥ-ΟΥ-ΟΥ-ΟΥ στο Δυνατά Δυνατά.

Οι γονείς του τύπου που κάνει τα ΟΥ-ΟΥ-ΟΥ-ΟΥ στο Δυνατά Δυνατά τον αποκλήρωσαν λόγω της συμμετοχής του σ' αυτό το τραγούδι.

Δίπλα έχουν μαζευτεί κάτι ταμπούρλα και κλαρίνα και εδώ και μισή ώρα παίζουν το Αϊντεμάλε τσικουλάτα τσικιτά. Πόσες φορές έχω ζητήσει για βοήθεια αυτή τη βδομάδα;

Άιντε παίξε μας το καγγελάκι βρε ντιτζέη αλανάκι. #αλήθειες

#bye

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου